Yeniçarşım.com ile Evden Çıkmadan Çarşıya Çıkıyoruz!

Ekim ayından bu yana yayında olan Yeniçarşım.com, alışkın olduğumuz e-ticaret sitelerinden oldukça farklı. Site şimdiden sloganı olan “Evden çıkmadan çarşıya çık” mottosunu fazlasıyla yerine getiriyor. Çünkü şimdiden Yeniçarşım.com’da yüzlerce mağaza var ve siz dilediğiniz ürünü bu mağazalar arasından seçerek kolaylıkla satın alabiliyorsunuz. Üstelik, internetten alışveriş yaparken en çok çekindiğimiz “güvenlik” engelini Hürriyet Güvenli Alışveriş Sistemi ile çözmüşler. Sistemi açıklayan video:

Yeniçarşım.com’un diğer alışveriş sitelerinden önemli farkları var. Platformun en belirgin karakteristiği olan alıcı ile satıcıyı bir araya getirme stratejisi, satıcıların (mağazaların) ticari kuruluş olması gibi akıllıca bir taktikle desteklenerek, son derece başarılı bir sistem getirilmiş durumda. Yeniçarşım.com’da satış yapan her mağaza, ticari unvana sahip, fatura kesen ve dolayısıyla garantili ürün satan mağazalar. Bu sayede aynı ürünü birden fazla mağaza arasından güvenle seçerek satın alabiliyorsunuz. Herhangi bir problemde “Hürriyet Güvenli Alışveriş Sistemi” ve Yeniçarşım’ın başarılı müşteri hizmetleri departmanı hizmetinizde.

www.yenicarsim.com'da 24 farklı kategoride onbinlerce ürün bulunuyor. Giyimden aksesuara, elektronikten beyaz eşyaya kadar aradığınız her şey Yeniçarşım.com’da.

Ayrıca, www.facebook.com/yenicarsim ve www.twitter.com/yenicarsim adreslerinden ise Yeniçarşım’ı takip edebilir, kampanya ve fırsatlardan haberdar olabilirsiniz.

Bir bumads advertorial içeriğidir.

2 yorum:

sky8 dedi ki...

Çok güzel bir siteniz var, hazırlayanların ellerine sağlık. Benim internette dolaşırken bulduğum http://www.tabloal.com diye bir site var, sizlerle paylaşmak istedim :)

Adsız dedi ki...

BÜYÜK VE ESASLI İŞ TEKLİFİ

Meraba arkadaşlar ben emekli bir vatandaşım, heykel ve biblo yapma merakım küçüklükten gelmektedir. 1987 yılında Ankara Gazi Üniversitesi resim ve heykel bölümünden de terkim şimdiye kadar hep küçük biblo ve biraz daha büyük heykel çalışmalarım oldu çok şükür akmasa da damladı bu siteyede çokça ilan verdim belki de bazılarınızla da konuşmuşuzdur yakın bir zaman önce arkadaşın birisi yine buraya verdiğim kalıp satışı ile ilgili kalıp almak istediğini tel.de söyledi ama benim verdiğim ilan küçük maket ve biblo kalıp satışı ile ilgiliydi yine aynı bu yerde sizde okuyabilirsiniz ama arkadaş benden küçük değil de büyük heykel kalıbı almak istediğini söyledi ve bende o andan itibaren büyük iş yapmaya karar verdim yani kazanacaksam büyük yapıp büyük kazanayım fikri geldi aklıma işte size teklifimi açıklıyorum şu anki projem bire bir hatta bi misli de büyük olmak üzere gerçekçi aslan heykeli yapmak sanırım uzunluğu 4-5 metre olacak modelleme çalışmalarım başladı, malzeme tedarik çalışmalarım zamanında olursa çok geçmeden aslanı bitireceğim aslanın gözlerini de protez takacağım bu yabancı real (gerçek) çalışan heykeltraşlar varya, onlar gibi yapmayı planlıyorum aslanım bittiğinde gerçekçi olmasını istiyorum sizdende isteğim bana pazar bulmanız bence bu iş için çeveresi iyi olan arkadaşlar taş atmadan kazanacak, mesela galatasaraylı olanlar kulüplerle bağlantısı olanlar, villası olan zenginleri tanıyanlar, bunu alabilecek gösterişe meraklı zengin işletmeler olabilir ve dahası pratik zekanıza kalıyor bu işden size pay olarak teklifimde % 20 sanırım en makul bu büyüklükte dev bir aslan heykelinin satış fiyatı en aşağı eski parayla 5 milyar , belki de 10 milyar çalışmalarımı görmek isteyen bay bayan arkadaşlar heykelci67.blogcu.com'a bakabilir tabi bu fikir yani büyük obje yapma fikri yeni olduğu için orada küçük çalışma referanslarım var zaten aslanda bittiğinde kendim de onun yanında olmak kaydıyla resimlerini çeşitli açılardan çekerek bu bloğum da yayınlayacağım elinizi çabuk tutun haber bekliyorum bana ulaşmak için mailden çok telden arayın çünkü webe sıkça girmiyorum görüşmek üzere
tel: 05424700485---- mail: seramikkolye@hotmail.com
not: googla ACAYİP KÜLLÜKLER yazdığınızda da genelde sitemde gördüğünüz küllükler çıkar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...