Hani Facebook'ta İş Yoktu? İnsankaynaklari.com ile İş Bulmak Artık Çok Kolay!

Yenibiris.com'un yeni uygulaması insankaynaklari.com adaylara Facebook üzerinden profesyonel iş ağı oluşturarak en uygun işi en kısa sürede bulma fırsatı tanıyor!

İnsankaynaklari.com, zaten dahil olduğunuz Facebook’u iş hayatınızda da etkin bir şekilde kullanmanızı sağlayan bir uygulama. İnsankaynaklari.com ile profesyonel iş ağınız genişlerken, ağdaki tüm iş ilanlarına doğrudan ulaşabilir,  'Şimdi Başvur' tuşuyla istediğiniz ilana başvuru yapabilirsiniz. Ve dahası istediğiniz pozisyonların olduğu şirketlere arkadaş listenizden 1 ya da 2. derece bağlantınız varsa bulabilir, gerekli gördüğünüzde bu bağlantıları kullanabilirsiniz.

Ücretsiz olan uygulamada Yenibiris.com ya da Linkedin özgeçmişlerinizi uygulamaya aktararak iş ilanlarını inceleyip başvurularınızı gerçekleştirebilirsiniz. Üstelik profil gizlilik ayarlarını kullanarak özgeçmiş bilgilerinizin ne kadarının gözükeceğine kendiniz karar verebilirsiniz. İnsankaynaklari.com sayesinde bağlantılarınız üzerinden profesyonel profillerinizi zenginleştirebilir, diğer sosyal ağlardaki bağlantılarınızı da davet edebilirsiniz.

Uygulamayı incelemek ve giriş yapmak için Facebook ile bağlan!

Bir bumads advertorial içeriğidir.

10 yorum:

Serdar dedi ki...

Beyler başta neredeyse hiç kazandırmaz iken, 10, 20 30 tl'lik tekliflerden şimdilerde çok iyi kazanıyorum. 27. teklifimi de aldım. ama daha çok kazanç elde etmek için sizlerde kazançlarınızı yazın istişare edelim. Hazır bumerang çeşmesi şarıl şarıl akarken, devir de kazanma devriyken neden daha çok kazanmayalım ki :)

Blog Kaan dedi ki...

Serdar Hocam, bende umutlu değildim ama 20 tl gibi miktarı bi post içinde kazanmak çok tatlı geliyor doğrusu. Ortaklaşa bunu kasabiliriz. İletişimden bana pm at, detayları konuşalım.

Elif Hatice dedi ki...

Serdar Bey iletişimden mesaj attım, bende katılmak istiyorum ne yapmamız gerekiyorsa tarif edin yapalım. Daha fazla teklif gelsin. 30 tl lik teklif az bence.

Blog Okulu dedi ki...

Arkadaşlar manuel olarak uğraşmak çok saçma. projelab.com un hazırladığı güzel bir yazılım var. Bir sefer satın al, arkana bakma... Ne ziyaretçi ne de birşey. Gör bak bumerangtan adsenseten nasıl kazanıyorsun. Ayakta uyumayın millet. Eğer olumlu düşünenler varsa mesaj atsın blogumdan görüşelim. Son teklif benimde yüzümü güldürdü. Burdan fiyat paylaşmayın mallık yapmayın oğlum. Mesaj atın karşılaştıralım. Zaten öyle çeşme gibi de akmıyor. Ama yetmeyince yetmiyor tabi sizde haklısınız. Bu arada blogokulu.blogspot.com u blogokulu.org a taşıdım. Yeni alan adımın keyfini sürüyorum bu aralar :)

Serdar dedi ki...

Ne olacak ki, tırsmayın bu kadar. Bumerang adsense gibi değil rahat olun. Kendi şablonlarıma da tıklarım tekliflerime de. Adsense gibi sorunlu bir reklam ağı değilki. Yanlış bildiğin belli.

Creative dedi ki...

Kendimi amele gibi hissediyorum benim teklifler neden 12 tlyi geçmiyor o zaman

admin dedi ki...

Slm millet, evet bumerang çok güzel kazandırıyor 32 tl lik tekliften bende aldım tamamen ilgi meselesi yükseltilebilirliği de şüpheli ama yanlış başlık altında tartışıyorsunuz. Yinede bloguma olan ziyaretiniz için teşekkür ederim :D

Özdemir dedi ki...

Sahtekarlığa bak, bu kadarıda olmaz yuh yani.

isfikirleri dedi ki...

Bu yorumları kim yazıyor bilmiyorum. Blogun sahibi olarak ilgi ile takip ediyorum. Özellikle yorumları silmedim. Amacı nedir anlamaya çalışıyorum. BU blog sadece hobi olarak yapılan seyrek güncellenen bir blog. Ama burayı nasıl bulup bu yorumlar neden veriliyor anlamadım.
:))
Hele bir tanesi (ADMIN) blog sahibi olarak bu bloga link vererek yorum yapmış.
Amaç nedir anlamadım.

Adsız dedi ki...

Paylaşımlarınızı önemli konular altında yapmışsınız.Teşekkür ederiz. Beton bariyer olarak paylaşımlarınızın devamını dileriz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...