Caddelerde internet sitesi tanıtımı

Bir internet sitesi temelli bir iş yarattınız, ama kimse bilmiyor.
O zaman bir işe yaramaz. İnsanların kendiliğinden gelmesini beklerseniz çok beklersiniz.
Aynı yeni bir ürün ürettiğiniz zaman gibi bu işi de tanıtmak gerek.
Nasıl tanıtacaksınız. Birçok yol var, bazıları aşağıdakiler.
-Konu ile ilgili fuarlar
-Yine internette ilgili sitelere reklam
-Caddelerde tanıtım (fotograftaki gibi)
Caddelerde tanıtım yaparken seçeceğiniz yer ürününü veya hizmeti satabileceğiniz kişilerin dolaştığı yerler olmalı. Bu fotografta tanıtım yapan bubilet standını arka planda görülen dekore edilmiş arabalar ile de desteklemiş. Arabaların üzerine internet sitesi adı yazıldıgı gibi üzerine de uçak kuyruğu yapılmış.
Güzel bir tanıtım şekli diye yazmak istedim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...