Lokanta sahipleri broşür dağıtın


Evlere servis için dağıtılan basit broşürler var ya, oldukça işe yarıyor.
Aslında çevre kirliliği yaratıyor ve herkes çöpe atıyor diye düşünüyordum. Ama öyle değilmiş.
Bu işle ilgili kişiler ile konuşmalarım sonucu oldukça işe yaradıklarını öğrendim. Zincir köfteciler bile isimleri bilinmesine karşın yine de dağıtıyorlar.
İnsanlar internetten zaten istediklerini bulur sipariş verirler diye düşünmeyelim. Henüz internetten yemek siparişi artsa bile yine de yerel olarak kullanım çok değil.
Lokanta veya gıda sektöründe iş açacaklar bu broşür maliyetlerini de iş planlarına maliyet kontrol hesaplarına katsalar iyi olur.
Zincir gıda işletmecileri ve yerel restaurant veya büfe sahipleri ile görüşmelerime göre ( ki buna dürüm, köfte, pizza ve diğerleri dahil) çoğunluğun ortak görüşü broşür dağıtımının ertesi haftası satışlarda büyük artış oluyor.
Yalnız broşürlerde, reklam ve tanıtımlarınızda fiyatlarınızı ve kampanyalarınızı duyurun. Sürpriz fiyatla karşılaşabileceğini düşünen insanlar fiyatsızları pek tercih etmiyor.
:)

1 yorum:

BlogMame dedi ki...

http://www.blogmame.com/2011/06/blogger-ve-blogspot-yarsmas.html


Hmm. Şu linkte blogspot ve bloglar yarışması düzenliyorum. Katılımın çok olacağını düşünüyorum. Gerekli açıklama blog sayfamda mevcuttur. Bannerimizi sayfanıza eklersenizde olur eklemezsenizde ama mutlaka bekliyorum...

Davetlimsiniz... Teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...