Mikro sinema (Hemde güneş enerjili)

Küçük bir karavan sinema salonu ile sunumlarınızı seyyar hale getirebilirsiniz.
Bir karavandan bir sinema yapmışlar. 8 yetişkin insan rahatça oturabiliyor.
Kısa film, komedi, vb. gösteriyorlar. Eğlence, eğitim, tanıtım gibi sektörlerde kullanılabilecek bir işfikri.
Bunu hayata geçiren The sol cinema projesi kar amacı gütmeyen bir grup.
Tamamen güneş enerjisi ile çalışıyor. Ingiltere de güneş enerjisi ile çalışıyorsa ülkemizde daha iyi çalışır.
Tabi bunu karavan yerine büyük bir minibüs ile de organize etmek mümkün.
Aşağıda youtube daki videosunu da izleyebilirsiniz.

Bununla yapılabilecek aklıma gelen iş fikirleri:
  • Şimdi önümüz yaz, festivaller başlayacak. Festivallerde bir köşede ürün, firma, çevre, ve birçok amacın tanıtımı için kullanılabilir.
  • Açık alan fuarlarında müşterilere sunum yapılabilir.
  • Köyleri dolaşan tarım firmaları köy kahveleri yerine hazır salonda sunum yapabilirler,
  • Kır düğünlerinde çocukları kapalı alanda oyalamak için çizgi film (çocukları açık alandan mahrum etmek hoşuma gitmez ama)
  • Yazın plajları dolaşıp ürün veya başka tanıtımlar yapılabilir. (şu hababam telefon eden devremülk satıcılıarı da yeni bir tanıtım iş fikri olarak

Daha bir sürü tanıtım fikri atabilirsiniz. Ürün yada hizmetinizi tanıtım yapacagınız gruba yaklaştırabilirsiniz. Tabi bunu izinleri varmıdır ülkemizde onu araştırmak gerek.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...