İşinizi sürekli tanıtın

İş fikrini buldum ürünü ürettim gelip millet alsın.
Yok böyle şey.
Sürekli tanıtacaksınız, akılda kalacak, hatta logonuz varsa (ki önemli) logonuzu hatırlayacaklar.
Yıllar önce (belki 15 yıl) tanıdığım bir Italyan firmasının müdürüne (cevabı bilsem de) sordum. Bu fuara katılıyorsunuz ama sonuç alamıyorsunuz sipariş gelmiyor dedim.
Cevap : Fuarlar sadece sipariş değil ürün tanıtımı için. Firma renkleri ve ismine gezenlerin alışması kafalarında yer etmesi gerekir 
YUkarıda ve aşağıda AVON firmasının caddelerde jazz konseri vererek dolaşan pembe cadillac arabası görülüyor.
Bir sağlık günü dolayısı ile düzenlenen bu aktivite ile marka tanınırlığı korunuyor.
Yani tanıtıma sürekli bir çaba gerekiyor.
Sadece ürünün güzel olması eskiden yeterliydi
:)
Fotografları ben çekmiştim.
:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...