Kazanan-Kaybeden



Hep iş fikirleri yeni ürünler olmaz, biraz da kişisel gelişim yazısı koyalı diye gelen emaili yolluyorum.

Kazanan ve Kaybeden

Kazanan "Her zaman çözümün bir parçasıdır
Kaybeden "Her zaman problemin bir parçasıdır

Kazananın "Her zaman bir programı vardır
Kaybedenin "Her zaman bir özürü vardır"

Kazanan "Bu işi senin için yaparım der"
Kaybeden ise "Bu benim işi değil ki"

Kazanan "Her sorunda bir çözüm görür"
Kaybeden "Her çözümde bir sorun görür"

Kazanan "Uzak ama yolu biliyorum"
Kaybeden "Yakın ama yolu bilmiyorum,der"

Kazanan "Konuşmak yerine yapar"
Kaybeden "Yapmak yerine konuşur"

Kazanan "Ağlamak yerine çalışır"
Kaybeden "Çalışmak yerine ağlar"

Kazanan "Beynini çalıştırır"
Kaybeden ise "Çenesini"

HEP KAZANANLARDAN OLMANIZ DİLEĞİYLEEEE

Kim yazmış bilmiyorum. Kaynagını bilen varsa link verelim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...