Derli toplu bir site-allmyfaves



Epey oldu bir email ile bir arkadaş email ile yollamıştı bu siteyi. Böyle site tavsiye eden emailleri genelde siliyorum ama buna ilk bakışımda yavan gelmesine rağmen sonradan baya kullanışlı olabileceğini düşündüm. Kullanıyorum da. O zaman bunu niye işfikirlerine yazmayım diye düşündüm. Biraz geç oldu ama.... :)


Görsel olarak logoları ile internetteki birçok en popüler siteleri konularına göre gruplayıp tek sayfada karşınızda görebiliyorsunuz.


Bence bir bakın: http://www.allmyfaves.com/



Bu site bununla da kalmamış. Bir de blog yapmışlar. http://www.allmyfaves.com/blog/

Biz de neden yeni tür bir site çıkmıyor diye düşünüyorum. Öyle siteler varki tamamı hiç emek harcanmadan başka siteleri kopyalayarak yapılmış. Internet çöplüğü oluyor. Sitenizde kendi emeğinizle yazdığınız veya yabancı sitelerden çevirdiğiniz yazıların yanında az miktar sitenizle ilgili beğendiğiniz bir konuyu tabi ki kendi sitenize kopyalayabilirsiniz ve aldığınız siteye link verebilirsiniz. Ama link vermek gereği bile duymuyorlar . Bazılar " kaynak:.... " yazıyor . O kaynak da yazmış olmak için veya bazen yanlış.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...